pantun budak skola | Cik Siti

Thursday 28 June 2012

pantun budak skola


korang dulu masa kecik2 pernah ada adik angkat, kak angkat atau abang angkat tak???
dulu masa aku darjah 3 la zaman mengangkat dan terangkat POPULAR....
masa tuu aku ada 2 orang adik angkat...1 orang kak angkat....


dulu malu kot nak cakap depan2......main balas2 surat ja.....hahaha
setiap surat, aku akan letak glitter kat samput dia bagi nampak merlip merlap....pastu ada kertas Winnie the Pooh, aku beli.....buat tulis surat...bagi nampak comey gituu...ahaks.....

kat ending surat tuu, WAJIB tulis,

pecah kaca pecah gelas,
sudah baca harap balas....


kain buruk kain merah
tulisan buruk jangan marah..

nak bagi surat kat admire (aku tak pernah tulis la...tapi member aku pernah)
pen merah pen biru...
u marah i love u....


haahahhaha
zaman kanak2...XD

1 comment:

  1. haha..teringat zmn dulu...ad 2 letak bedak cket bagi wangi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...