senyum VS kentut | Cik Siti

Wednesday 13 June 2012

senyum VS kentut


aku sekarang penganggur yang tak tanam anggur pun....so sekarang aku ada banyak masa nak tulis blog.....
ok, tajuk aku malam ni agak tak bersesuaian kot....tapi apa yang aku rasa, benda ni biasa ja....sebab bukan aku sorang ja yang kentut...bahkan semua orang kentut kecuali dia ada penyakit yang membuatkan dia tak boleh kentut......

kita kena bersyukur tau, sebab kentut tuu dia menolong kita untuk mengeluarkan gas2 yang tak diperlukan dalam badan.....
masa aku form 2 dulu, skolah aku ada buat perkhemahan.....kalau tak silap 4 hari kot.....bayangkan disebabkan aku rasa malu nak kentut depan orang ramai, aku tahan la kentut tuu sampai hari last perkhemahan aku sakit perut...jangan cakap la macam mana sakit tuu...sampai menangis kot aku....sebab setiap kali tarik nafas, dia rasa macam jarum dok cucuk2......sejak dari tuu aku da tak mau tahan lagi kentut...kalau rasa nak kentut, aku kentut ja (but if ada orang yang aku tak rapat, aku g la toilet)....

cakap pasal kentut ni, aku teringat masa zaman matrik dulu....masa minggu orientasi la.....abang fasi tuu suh nyanyi lagu ni....

Senyum 

Senyum seindah suria
Yang membawa cahya
Senyumlah dari hati
Duniamu berseri

Senyum umpama titian
Dalam kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum

Senyum... kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum... membahagiakan
Dengan senyuman terjalinlah
Ikatan...


then dia suh tukar semua perkataan "senyum" tuu menjadi "kentut"....kami apa lagi....tergelak gelak la menyanyi.....mula2 tuu sampai tak boleh la nak sebut perkataan kentut tuu.....cuba berkali kali jugak la......hahahaha...

apa2 pun tak dak apa nak dimalukan kalau kentut...cuma adab tuu la...kurang sopan...tapi kalau da nak terkentut nak buat macam mana kan......mintak maaf ja la...hahah


tapi kalau kentut macam ni, harap dijauhkan la ye.....

sebelum aku berundur diri, nak minta jasa baik korang klik campaign2 ni......


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...