calon menantu "doktor" | Cik Siti

Sunday 29 July 2012

calon menantu "doktor"

assalamualaikum...

at first, aku nak bagitau....entry ni bukannya aku nak meletakkan diriku sebagai calon menantu ye.....

entry ni aku buat sebab........


ceritanya bermula dari petang tadi.....aku cerita kat puan emak yang cousin aku tengah serious dengan seorang mamat ni....mamat ni doktor.....aku cerita la macam mana diaorang kenal....sampai la abes....aku dapat information pun dari kakak cousin aku tuu (keranya cousin aku jugak la)....hahaha.....memang dari sumber yang boleh dipercayai la......

tetiba puan emak tanya kat aku....."mah(nama panggilan aku) tak mau cari doktor jugak ka?"

aku...terdiam...tak tau nak kata apa......errrrrr....sudahhhhh...mak aku nak calon menantu doktor jugak ka???

abes la..lepas ni boleh buat bisnes KLINIK KELUARGA.....hahaha....


p/s : mula aku pikir len............baca entry NI

7 comments:

  1. bestla if dpt doctor.. hehehe

    ReplyDelete
  2. smoga mah jumpa dokter teersebut.. ehhh.. hahahha

    ReplyDelete
  3. ntah2 puan emak dah ada calon menantu doktor utk eimah...hehehe...bestnya,,....

    ReplyDelete
  4. betul tu dik..leh buka klik keluarga..he..he..

    ReplyDelete
  5. klinik keluarga? haha..menarik tuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...