driver yang berhemah.... | Cik Siti

Thursday 19 July 2012

driver yang berhemah....

assalamualaikum....

korang nak tau tak sapa yang aku maksudkan driver yang berhemah tuu????

semestinya la aku.... hahahahha
(masuk lift tekan sendiri la aku ni...memang independent kan kan kan)

aku jadi pemandu berhemah selepas kejadian ini.....
--
--
memang terbaik la accident ni

hurm....apa2 pun benda da jadi hampir setahun suda....


tadi aku balik umah sewa aku.....pakai highway (time malam)
aku bawa kereta dengan kelajuan 80km/j....ok la tuu aku rasa.....pastu tetiba ada treller ni potong dari arah kanan...aku dengan membawa kereta kelisa yang comel lagi kementot ni terasa la GEGARNYA....
hurmmmm...serious aku cakap, aku memang takut sikit kalau lalu sebelah treller...tambah2 treller tuu bawa laju macam ada polis dok kejar.....

sebab aku akan imagine yang kontena yang dia bawak tuu jatuh terbalik.....memang naiya ja kalau macam tuu....mintak dilindungi la dari terjadi macam tuu...aminn....

kenapa ntah pemandu2 bus ngan lori ni suka bawak laju2 time malam...n bukan saja time malam, siang pun sama la.....

ni da la nak musim posa....pastu nak raya.....mesti banyak kemalangan punya la nanti....


p/s : aku accident hari tuu pun masa bulan posa gak la....sebab terlelap...haish......

pesanan aku, kalau mengantuk sangat...berhenti dulu tepi jalan...tidur kejap...itu akan menyelamatkan nyawa korang....

5 comments:

  1. perghhhh ! teruk jugak ye excident dulu tu..

    ReplyDelete
  2. huish dahsyat tu eksiden... betul eh ejaan treller mcm tu..? bedal je lah.. hehe

    ReplyDelete
  3. 10 thn lps ade lori treller bwk palung air warne putih byk2 tggi2 tu tali die tercabut.. hampir2 nk hempap kereta kitorg.. alhmdlh slamat.. sejak tu sy mmg x penah bukak mate klu lalu tepi lori.. =) trauma x ilg..

    ReplyDelete
  4. Bawak keta tu hati-hati...awak tu anak dare ...he..he... nanti melepas kawin...

    ReplyDelete
  5. Hati-hati ye memandu..

    teruk jugak accident tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...