MD UKM di AUCMS | Cik Siti

Sunday 22 July 2012

MD UKM di AUCMS

assalamualaikum.....

sekarang musim adik2 semua tengah mencari cari tempat mana nak di tuju selepas Matrik/ form 6/ diploma....kan kan kan???

aku pulak sekarang sebok gak...sebok menjawab pertanyaan adik2 yang bertanya pasal MD UKM.....

first of all adik2 kena tau, akak ni amik MD UKM di AUCMS...bukan dekan UKM ok.....itu memang patut kena tau...sebab program MD UKM di AUCMS adalah "twinning program" (perghhh pun boleh twin2 ni dalam kos)

secondly korang kena tau gak, yuran MD UKM di AUCMS ni....yuran dia sama sekali TAK SAMA dengan yuran kat UKM.....
yuran pengajian selama 5 tahun di AUCMS ni, adalah sebanyak RM300,000 ++....bukan RM300 ok....TAPI RM 300 K....

harap paham ye di situ......

itu korang patut tau.....
tapi kalau korang da tau pasal tuu, and nak tanya soalan lain, korang boleh la comment kat entry ni...(aku pun tak pasti sama ada anonymous boleh comment or tak kat blog aku)...kalau la dikatakan tak boleh, korang boleh la tanya aku kat Page FB aku tuu...insyaAllah aku akan jawab ye.....=)


ni logo yang lama...sekarang ada yang baru AUCMS (U tuu bermaksud University)
sekarang ACMS da jadi AUCMS (Allianze University College of Medical Sciences)




untuk lebih lanjut sila pegi ke portal AUCMS

5 comments:

  1. WHOA! yuran dia tuh yang best..haha

    ReplyDelete
  2. Assalam, anonymous masih boleh komen lagi tu... heheehe... eh ! aku masih tak tau lah... hhuhuh

    ReplyDelete
  3. Hi, boleh bagi info ttg soalan apa yang akan mereka tanya dalam temu duga md-ukm ini ya? terima kasih byk :)

    ReplyDelete
  4. blaja di acms kat kepala batas ea?hehe..

    ReplyDelete
  5. tu laa..kena study hard & smart...baru worth it dgn yuran tuhh... :)..

    boring-boring...meh laa melawat di cni plak:

    http://icingsugarlady.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...