nak cepat kaya dgn blog, says n churpchurp | Cik Siti

Monday 23 July 2012

nak cepat kaya dgn blog, says n churpchurp

assalamualaikum....

entry ni cik siti buat selepas ada anonymous comment kat entry cik siti yang pasal cash-out semalam cik siti buat yang bernilai RM50......

cik anonymous ni cakap.....

klik gambar untuk tumbesaran ok.....


apa2 pun thanks la cik anonymous kerana comment....aku buat duit guna says bukannya untuk support family aku yang aku nak dapat beratus ratus sekali cash-out...cukup la bagi aku RM50 tuu.....RM50 tuu da kira banyak da.....boleh aku buat duit belanja selama seminggu....

blog, says ngan churpchurp yang aku join hanyalah untuk aku buat duit tabung.....bukannya aku buat benda ni sebagai pekerjaan yang akan dapat duit sampai beribu ribu....berpuluh puluh pun da ok......

and aku buat entry pasal cash-out aku hari tuu pun sebab ada orang tanya kat aku macam mana nak cash-out says....at the same time earning aku pun da cukup RM50...so tak salah kan aku tunjuk macam mana....

aku bersyukur sangat dapat RM50....sebab sebelum ni aku bermula dengan tangan yang kosong....buat blog ni pun, aku mana keluarkan modal...so apa yang diberi, yang tuu da memadai.....

kalau korang nak cepat kaya, blog, says and churpchurp bukan la penyelesaiannya......sebab benda2 ni korang kena usaha baru boleh dapat rasa duitnya...kalau tak, memang takkan dapat apa2 la......


apa2 pun, aku rasa aku nak ubah setting comment ni.....anonymous tak layak untuk comment kat entry2 aku....kau tak tunjuk siapa kau, tetiba nak kritik entry aku buat plak....


kau nak kritik, kau bagitau siapa kau....then, u deserve to critic my writing...if not, get lost la.....


p/s : aku tak kesah korang2 (yang ada nama) nak kritik, nak comment nak apa ja kat entry aku....tapi please letak nama then u can comment....seriously aku tak marah kat korang yang selalu comment entry2 aku ni...aku marah kat anonymous yang datang dari mana entah, tiba2 nak kata aku nak show off bagai aku punya earning tuu....memang sorry to say la...anonymous do not allowed to comment at my entry....


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...