pageviews.... | Cik Siti

Tuesday 17 July 2012

pageviews....

assalamualaikum...

korang pernah dengar tak orang cakap "update entry berdasarkan perkembangan semasa"?

kalau sebelum ni aku agak malas nak cari pasal berita semasa....tapi sekarang aku da terbuka mata untuk update entry pasal benda yag hit......

semalam berita pasal handphone kan kan kan???

and aku ada buat entry pasal ni...klik SINI....


tadi aku tengok la pageviews blog ni, ada la dalam 400....(bukan nak menunjuk...tapi memang kena tunjuk pun...sebab  tuu bukti yang tak rugi kalau nak update entry apa yang di bincangkan kat berita)


tak sampai 24jam, entry aku pasal "pelajar dibenarkan membawa handphone kat skola" jadi hit....yang lain tuu lama jugak la dia nak naik sampai macam tuu...

tapi yang ni agak mengejutkan la.....memang tak percaya la aku....haih....


p/s : malam ni jangan lupa tengok berita ya...hehhe =)


2 comments:

  1. waaa..bnyknye, x pernah dapat cmtue hihi

    ReplyDelete
  2. wow! dasat sungguh. akak nk dpt 100 pun payah..huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...