patut ka tak? | Cik Siti

Sunday 15 July 2012

patut ka tak?

assalamualaikum....

aku nak tanya sikit pendapat korang mengenai benda ni :

1- patut ka aku buat blog baru dan delete blog "cerita ceriti kisah hidup cik siti"??
2- patut ka aku delete semua entry yang ada pic2 aku segala??? (tapi aku rasa tak la banyak sangat pic aku dalam blog ni)
3- patut ka aku berhenti berblog??



ni semua sebab tak nak bila orang hack blog aku, diaorang akan ambil pic2 aku dan di edit menjadi tak senonoh...paham2 je la kan......hurmmmmm.....

so how?? apa pendapat korang???

p/s : da macam2 aku buat dengan blog ni...dari kosong, sampai la penuh macam ni.....dari tak ada follower sampai la ada 400++ follower....kalau nak buat blog baru tuu memang la senang....tapi memerlukan banyak benda....nak kena touch up...nak kena cari follower...keranya nak kena start from beginning balik la....dengan nak letak nuffnang lagi....haish......

AGAK KEMALASAN DI SITU YE

:'(

5 comments:

  1. no need la, klu takut gambar2 tu di curi so better padamkan

    ReplyDelete
  2. @jal thanks for comment...hehe...mmg malas pun kot nak buat blog baru tuu

    ReplyDelete
  3. tak payah la delete . .padam jek gmbr kalau takut di hack

    ReplyDelete
  4. agak sush jgk kalau nk buat blog baru.. so better tak payah la..

    just edit entry yg dl2 n delete gmbr2 yg berkenaan. ^^

    ReplyDelete
  5. setuju dgn pengomen2 di atas.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...