sakitnya hati.... | Cik Siti

Monday 16 July 2012

sakitnya hati....

assalamualaikum....

korang rasa tak apa yang aku rasa?????
rasa sakit hati membuak buak tau!!!!

kenapa???

sebab benda ni...


iklan yang ada da menari nari kat blog da hampir 2minngu....tetapi earning tak sampai lagi RM1...huh....annoying gila......


semua disebabkan oleh...




membership status aku yang bukan glitterati da.....huhuhu....

:'(

padahal tak dak plak iklan lain selain dari nuffnang yang ada kat blog aku,....and blog aku da lama BEBAS daripada hacker sejak 4 hari yang lalu......
ticket pun da dihantar kepada pihak nuffnang.....tapi tak ada respons...hurmmmmm....SABAR ja la sekarang....

3 comments:

  1. ada beberapa fakto yg menyebabkan status gli ditarik.. antaranya iklan lain, private blog..
    kadang tu trafik x der pun boleh menyebabkan status gli di tarik

    ReplyDelete
  2. sabar lah, saya pun baru ada rm1.75 sen. hehe,, slow2, bertambah la tu =) thanks yer sbb komen di entri sy. Singgah lagi =)

    done follow you back.

    p/s: button follow kat atas (kanan) tu tak berfungsi. cepat2 baiki.

    ReplyDelete
  3. sabar lah, saya pun baru ada rm1.75 sen. hehe,, slow2, bertambah la tu =) thanks yer sbb komen di entri sy. Singgah lagi =)

    done follow you back.

    p/s: button follow kat atas (kanan) tu tak berfungsi. cepat2 baiki.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...