says : cash-out | Cik Siti

Monday 23 July 2012

says : cash-out

assalamualaikum...

baru semalam aku cerita kat korang pasal says kan kan kan (kalau bagi yang tak baca lagi, sila lihat SINI)

hari ni, aku cash-out aku punya earning says....Alhamdulillah...rezeki bulan Ramadhan ni.....

bagi yang tertanya tanya macam mana nak cash-out ni.....tengok kat pic2 bawah ni ye.....

firstly korang mestilah ada sekurang kurang nya RM50 dalam korang punya profile....
then korang akan nampak butang "cash-out"

lepas korang klik butang tuu, korang akan jumpa form macam ni....

isi ja form tuu...(jangan tipu2 k...jujur pada diri sendiri)


lepas selesai semua....korang akan pergi balik ke korang punya dashboard.....dan akan nampak ini.....
status cash-out aku still pending sebab tak sampai 10 minit aku isi form aku terus buat entry ni supaya aku tak lupa....

=)

9 comments:

  1. insyaAllah...ada rezeki lebih nanti cik siti buat GA (mmg teringin nak buat GA ni da lama da)...huhu

    ReplyDelete
  2. wow congratulations on having your cash out :D

    ReplyDelete
  3. Alah sikit saja pun kamu hendak tunjuk sama kita

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, rezeki :)
    Ada masa jemput ke:
    http://www.cikguemas.com/2012/02/kenapa-mesti-pilih-pelaburan-emas.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...