siapa yang mereka "wordless wednesday"?? | Cik Siti

Wednesday 18 July 2012

siapa yang mereka "wordless wednesday"??

assalamualaikum....

psstttt korang...nak tanya ni...bleh tak?? kalau tak boleh pun aku tetap nak tanya...heee......korang ni setiap hari rabu ja mesti "wordless wednesday"...kenapa tak wordless monday ka, saturday ka.....serious, ITU MENJADI TANDA SOAL kat aku...sikit2 "wordless wednesday".....


aku ni yang lagi blurr dan sengan pergi la serach kat pak cik google (eyh, macam mana aku tau dia laki?).......
"siapa yang mereka "wordless wednesday"?

pastu aku terjumpa link ni...yang mengatakan....

WW diwujudkan kerana ia satu agenda menarik di dalam dunia blogging. Setiap hari rabu pastinya meriah dengan kehadiran gambar2 tanpa kata. #followfriday pula contoh agenda yang menarik di dalam dunia twitter. Dimana setiap twitter mencadangkan kepada para follower mereka siapa yang harus mereka follow di hari JUMAAT. Tidak salah jika semua blogger menantikan hari rabu utk berkongsi gambar yang menarik.

sumber...

kalau da hari ni hari rabu...
maka dengan ini, aku nak letak la gambar2...tak nak cakap banyak2 (tak sedaq diri ka cik siti ni?? padahal kat atas tuu da tulis panjang berjela da)...hehehhe




5 comments:

  1. sy pun baru tauuu
    hahahha
    pelik gk dorg duk tulis cm tuh huhuhu

    ReplyDelete
  2. Rabu tanpa kata-kata ...

    jadi trend sekarang ni, bg blogger baru mcm sy mungkin boleh turut sama buat post berdasarkan trend2 semasa mcm ni.

    setiap hari ada trend. Selasa hari fakta, dan sebagainya.

    ReplyDelete
  3. so maksudnya kalau post tentang wordless wednesday just untuk gambar je?Ayat-ayat tak payahlah.

    ReplyDelete
  4. montelnye kucing dlm sinki tu...rase nak geletek2 dia..hihi..

    ReplyDelete
  5. klu buat wordless every day rasenye blog dah x wujud kot.. haha =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...