3 perkara yang paling meMALUkan.... | Cik Siti

Wednesday 15 August 2012

3 perkara yang paling meMALUkan....

assalamualaikum....

jom, aku nak share 3 perkara yang paling meMALUkan dalam hidup aku....

1 - aku pernah bagitau kat orang yang aku suka dari darjah empat sampai la ke tingkatan 3...(time bagitau tuu tak rasa apa lagi...esok dan hari2 seterusnya jumpa dia...siyes malu gila....tak pandang pun muka dia lepas tuu...hahahha)

2- aku terkantoi tak puasa depan member ayah aku (lelaki)....sebab masa tuu aku ABC ( Allah Bagi Cuti)...ingatkan boleh la sembunyi dari dia...makan senyap2 kat dapur....tiba2 dia pergi dapur buat apa ntah....then nampak aku...aiyoooo....(dia masa tuu tengah repair wiring kat umah aku)

3- aku pernah jatuh kat depan KFC...nasib baik jatuh terduduk...adeyh...malu2....da la ramai orang...sebab masa tuu peak hour....


8 comments:

  1. huhuhuhu perkara memalukan mesti kita akan ingat kan huhuhu

    ReplyDelete
  2. hihihi..xpe la kan.semua tu pengalaman ^^

    ReplyDelete
  3. perkara no 1...x penah terlintas nak buat..hehe

    selamat hari raya

    ReplyDelete
  4. Aduhhhh...
    Yang jatuh depan KFC tu memang malu... =D

    ReplyDelete
  5. benda plg memalukn sy plak, nmpak kucing kt kedai mkn.. kucing tu lompat atas krusi,, sy lompat atas meja =) kui3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...