button badge by RAIHAN | Cik Siti

Saturday 4 August 2012

button badge by RAIHAN

assalamualaikum...

eh2....awak buat button badge untuk saya la.....(buat2 macam tak tau plak...)

padahal aku yang mintak....hahahahahah....


mengada betul la aku ni....siap mintak2 plak kat orang....

comey tak??
feveret color cik siti kot......hehehehe....(siap demand lagi pilih2 kaler bagai untuk button badge ni)

nak tau tak sapa yang baik hati sangat yang buat button badge kat aku ni???

inilah dia.....
kalau korang nak...korang boleh la godek2 mencari entry beliau yang pasal button badge ni...tapi tak pasti la plak dia still menerima tempahan...

aku dapat free ja k....heheheh....tak tau la kot2 sekarang dia da amik upah...satu badge RM1.....hahahah....sila la tanya tuan punya blog ye.....



7 comments:

  1. hahaha..dya pun dpt..gatal tngan minta kat raihan..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehh...takpa2...orang nak bgi...terima ja la...=P

      Delete
  2. haha. comel badge nie! jeless!!

    ReplyDelete
  3. keyrah pun dah dapat hee . .saje mintak dgn dia ,semalam mita arini dah dapat . .hee

    ReplyDelete
  4. hee.chomelll!!jeless nie..hehe :D

    ReplyDelete
  5. hehe..sama2 dear. raihan boleh buatkan lagi utk sesiapa yang nak. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...