CPC campaigns | Cik Siti

Monday 13 August 2012

CPC campaigns

assalamualaikum...

Alhamdulillah....tadi check nuffnang....
klik untuk tumbesaran....

ada 4 iklan CPC kat blog aku.....
seriously....aku memang tak perasan kot ada iklan ni....da la dari 5 August plak tuu...baru prasan hari ni....
terima kasih nuffnang...

jap2....aku nak tanya....CPC campaign ni memang kita akan dapat RM0.25 ja ka??? sebab semua iklan CPC aku ni, semua RM0.25.....cuma CTR tuu ja yang dok banyak.....

agak2...sapa yang mahir bab ni....sila beri tunjuk ajar ye....

7 comments:

  1. tak tentu kot..sebab cpc sy ad yg 0.75 sen:) mybe ikut per klik ilkan tersebut:)

    ReplyDelete
  2. anis dapat 0.15 jer kadang2. tak silap anis dia kira samapi loading habis iklan tuu. tak semua sama.ikut percent yang org tuu klik iklan lepas tuu pangkah tuu.err. faham tak maksud anis? haha.

    ReplyDelete
  3. sama la..lbh kurang jugak CPC kita tu. saya pun xtau ape tu CPC. cam pening skit nk cari info psl ni. hehehe

    ReplyDelete
  4. yela kott... saya pun selalu dapat rm0.25 tu je.. hehe

    ReplyDelete
  5. korn pon x paham mnde ni dr mula berblogging

    ReplyDelete
  6. CPC tu berdasarkan klik
    25 sen nih tak silap untuk 1 klik kut
    jadi maybe hanya satu je klik pada setiap iklan tu..so dapat hanya 25 sen

    macam CPUV pula berdasarkan jumlah visitor setiap hari...makin ramai berkunjung ke blog maka makin tinggi nilai wang yang diperoleh

    ReplyDelete
  7. huhu..raihan pon tak mahir bab nuff nie..hehe~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...