antara sebab aku tak suka GA | Cik Siti

Saturday 1 September 2012

antara sebab aku tak suka GA

assalamualaikum...

semalam, tamat sudah contest yang aku buat....
maybe ada orang tanya, kenapa aku buat contest....dan bukan GA (giveaway).....
kalau tak dak orang tanya pun, aku nak bagitau jugak la.....

 pemenang untuk GA ni mesti ada top referral dan jugak random (tuu confirm kena ada kalau nak dapat GA)

bagi aku yang tak pernah menang GA ni....aku rasa macam down ja bila orang ajak join GA.....
top referral, memang sah2 la bukan aku yang dapat.....
sebab top referral, kemungkinan besar, akan dapat kat blogger yang ramai follower...ramai pengikut setia (now i know betapa penting nya pengikut setia...dan bukan hanya pengikut hantu)

furthermore (tak leh blah cik siti pakai perkataan furthermore) kalau contest ni adil la jugak....jawab soalan, kalau betul...dapat hadiah....and also, cik siti tambah la sekali top referral tuu...penat2 dia promote contest tuu, takkan tak nak bagi apa2 kot kan.....

masa contesr cik siti hari tuu, ada 15 orang ja join.....kalau bagi certain2 blogger, diaorang nak 20 orang minimum, kalau tak ada 20orang, akan terbatal dengan sendirinya....

memandangkan ni contest pertama cik siti buat.....so, cik siti tutup mata ja la ye....hehhehe...
apa2 pun....insyaAllah, nanti akan ada contest lagi.....

so, stay tuned la.....

Alhamdulillah...rezeki bulan syawal.....cik siti dapat earning KEDUA tertinggi setakat ni dari nuffnang...and it still going on....so, mana nak tau...kot2 jadi yang tertinggi plak ka...hehehhe

apa2 pun, thanks kepada abam nuffnang....

bayangkan ni earning kedua tertinggi cik siti selama setahun lebih berblog.....
untung la korang yang baru 2 3 bulan berblog, da dapat beratus beriban bagai...hhuhuhu....

apa2 pun cik siti bersyukur....dan kongsi kan kegembiraan dengan korang nanti (mana tau...kot2 boleh buat contest dan hadiah yang lumayan plak ka)




apa2 pun, korang yang join tuu...memang AWESOME.....!!!

8 comments:

  1. Tak sabar nak tunggu contest akan datang dari blog ini..(:

    ReplyDelete
  2. betul tuh. saya kalau GA tuh hadiahnya hanya top refferel. memang kompom tak join. hukukhukhuk. kalau ada hadiah lain okeh laa selalunya akan join yg kena teka ke atau entri kreatif. join ler. huhuhu btw. cik ct pun ohsem jugak!! hihihi

    ReplyDelete
  3. Setuju. Dah buat kontest, perlulah adil kan?

    ReplyDelete
  4. Datang sini dari segmen Blogger Aktif #2 : Ogos hingga Disember 2012 Kak Mia!

    Salam Perkenalan

    http://suzlinazreena.blogspot.com/

    (^_____________^)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...