cerita blog aku | Cik Siti

Saturday 15 September 2012

cerita blog aku

assalamualaikum....

semalam (14 September 2012) berjumpa jugak aku dengan juniors MD UKM AUCMS.....
ada 2 3 4 orang yang kenal aku....
nak tau macam mana diaorang kenal??

melalui blog aku la....
kalau masa awal2 dulu aku tulis blog ni, ada la jugak aku selitkan cerita pasal AUCMS sebab aku belajar kat situ....takkan aku nak cerita pasal UM sedangkan aku tak belajar kat sana....

mula2 tuu aku cuma cerita hidup aku segala kat AUCMS tuu....then ada la seorang dua yang terlihat blog aku yang cerita pasal MD UKM AUCMS....
bila diaorang post comment, dan tanya....aku jawab dalam entry memandangkan diaorang yang comment tuu anonymous....

then, secara tak langsung....aku ada banyak labels pasal AUCMS....now, batch number 2 yang tau blog aku....so, hopefully aku boleh tolong la apa2 yang patut....

aku tolong ni bukan aku dapat gaji apa2 pun dari AUCMS....ni semua aku buat sebab aku nak tolong juniors aku bila diaorang amik kos MD UKM AUCMS ni....sebab aku dulu pun macam diaorang...tak tau nak tau info2 ni dari sapa.....

semalam aku termalu sebentar...sebab ada sorang junior ni naik atas pentas dan bagitau dia punya reaction....then...guess what did he said???

" kalau sebelum ni saya kenal dia dari FB, tapi malam ni saya dapat berjumpa dengan dia face to face "

lebih kurang macam tuu la ayat dia.....
aku masa tuu malu teramat sangat.....huhu....apa2 pun proud to be me....heheh

sebelum tuu, ada la jugak 2 3 orang budak perempuan ni...bila aku kenalkan diri aku...diaorang kata, ni ka akak siti fatimah yang punya blog tu???

(amboiii ramei pulak yang kenal aku)

hahhaha...

apa2 pun, junior2 aku tuu memang AWESOME la!!! sporting gilerrrr

aku ni pulak, terlupa nak snap pic....excited sangat jadi jaga checkpoint semalam.....
tak pa la kot....huhu..nanti klau ada event lagi, akan di snap pic banyak2 sampai semua orang tak larat nak scroll page...hehhe



10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...