zaman aku kecik dolu-dolu | Cik Siti

Wednesday 12 September 2012

zaman aku kecik dolu-dolu

assalamualaikum...


masa zaman aku kecik dolu-dolu aku suka tengok video clip ni....


korang pernah tengok tak???
kalau tak silap aku, dia selalu mainkan kat ntv7......kalau tak silap la....

lepas setahun macam tuu, terus tak dak....
aku dulu mana la nak tau tajuk lagu apa.....

bila da besar cari balik lagu tuu...tapi tak jumpa....sebab tak hingat tajuk lagu...lirik pun tak ingat...tapi kalau dimainkan, memang aku boleh cam....

then, macam mana ntah aku boleh dengar lagu ni kat radio...then aku hafal lirik dia + save dalam fon.....balik umah ja aku terus search kat youtube.....

masa dolu-dolu tengok video ni best sangat...macam fairy tale...kalau dulu, mana ada fairy tale dengan orang betul2....dolu-dolu cartoon ada la pari2 segala ni...huhu...sebab tuu kot aku minat lagu ni dan video dia.....


korang macam mana plak?? pernah tengok??
suka tak?
ka aku sorang ja suka lagu ni???

hehhehe

tak kesah la...takkan semua aku suka, korang kena suka plak kan....=)


6 comments:

  1. heee..sama...suka lgu viva forever

    ReplyDelete
  2. masa kecik tak pernah tapi masa dengar aritu terus download.hehe

    ReplyDelete
  3. teringat juga tapi tak kecik sangat laaa..

    ReplyDelete
  4. Mieya pon selalu tengok cite nie waktu kecik2 dulu

    ReplyDelete
  5. masa kecik2 dulu suka tengok kartun dragon ball..sanggup tak p sekolah hari ahad sebab tak nak miss cite..hahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...