ruang iklan untuk disewa | Cik Siti

Wednesday 31 October 2012

ruang iklan untuk disewa

assalamualaikum

korang nampak tak kat atas tuu??
yes, aku baru buat RUANG UNTUK LETAK IKLAN....


maximum 3 iklan...buat masa sekarang ni la.....nanti2 kalau ada sambutan, aku akan buka lagi ruang untuk letak iklan....ok?

ni  pageviews aku dan UV (unique visitor) aku dalam masa seminggu...maybe tak banyak macam orang lain yang da femes....tapi kekurangan ni sebab aku tak update blog dalam masa seminggu tuu...sebab concentrate nak exam....sekarang da abes da...so nak cuba la buat sewa ruang iklan ni....





tekan banner kalau berminat....atau kalau ada apa2 nak tanya....tuu link page FB aku...so just inbox aku...senang sikit berurusan kat situ....

tak pun, just inbox aku dekat

fuzz_i3@yahoo.com

disebabkan aku baru nak berjinak jinak dengan ruang iklan ni....korang yang first time nak letak iklan kat blog aku, aku bagi masa dalam 2 minggu untuk cuba....kiranya trial version la....lepas 2 minggu, aku start bayaran....harga semua da aku senaraikan kat banner tuu.....


saiz = 120 X 120 px
harga = RM5 untuk 30 hari....trial version 2 minggu
advantage = tiap2 minggu akan direview blog/product yang berkenaan....

FREE trial version hanya untuk bulan november saja....kalau korang nak letak masa bulan Desember nanti, tak da FREE trial...

HARAP MAKLUM


p/s : korang berminat dengan DAISO charcoal mask??? jom ke SINI










3 comments:

  1. @Amanina Nasuha serious nak?? saiz kena 120x120 la....nnt bagi banner utk diletakkan dan juga nak di link kan kat mana....=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...