cik siti shopaholic | Cik Siti

Thursday 15 November 2012

cik siti shopaholic

assalamualaikum....

ada sesapa tau apa itu shopaholic??? shopaholic ni bermaksud orang yang ketagih shopping....adakah anda termasuk dalam kalangan orang begitu????

ermmm...aku??? maybe tak la sampai macam tuu...tapi semalam memang sangat rambang mata.....
serious rambang mata....hehehe..

semalam pegi Queensbay Mall dekat Penang.....
first stop, aku and family singgah dekat Paddington House of Pancakes.....




sangat sedap!!!!.....hehehehe....tapi harga dia pun BOLEH TAHAN gak la...nasib baek puan emak belanja... ^^^


bila pusing2 lagi....terjumpa kedai Geb.....
baju yang dia jual semurah RM19.90.....wowww kannn......
dan masa itulah aku, puan emak, adik2 jadi rambang mata...semua nak dibelinya......

ce teka bila nak bayar tuu total semua berapa???
RM200++ kauuuuuu.....hahahhahaha....

tak pa la....bak kata puan emak.....setahun sekali ja nak shopping macam ni.....(ya ka mak?? bukan hari tuu raya  kita shopping macam nak gila jugak ka??? hahhahahha)

ni baju2 yang aku beli......

suka baju ni....sebab memang da lama kot nak cari baju kain selimut ni........terasa comel pulak pakai baju cam ni (gedik ja kau cik siti).....macam ala2 korea gituu...bweekkkK!!!! sila ignore this...harga dia RM39.....

yang ni baru RM19.90....memang cik siti suka pakai baju besar2....selesa sangat...ni nanti pakai ngan inner.....

tuu ja la kot nak promote.....sebab lepas beli baju ni, aku gi kedai Daiso...cari charcoal mask, dia kata abes stock...and stock akan mai bulan 12 nanti..huhuh...lepas tuu aku terus tak da mood nak shopping...huhuhuhu



8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...