PTPTN demand | Cik Siti

Tuesday 6 November 2012

PTPTN demand

assalamualaikum....

PTPTN sekarang da demand daaa...amboi!!!

masa aku nak apply, baru la diaorang nak ubah term and condition...haish....
kenapa aku cakap da demand.....sebabnya, diaorang tengok result SPM...yang mana dapat C, diaorang tak nak bagi pinjaman...haish....=_="....itu menjadi masalah kepada aku sekarang ni......


nasib baik nak mintak pinjaman ni optional...bukan sebab aku desperate sangat nak benda ni......tak pe la...nasib baik ada option lain...iaitu, MARA.....tapi MARA kena tunggu dalam seminggu lagi la...itu pun kena selalu buka website dia....hurm...tak pe la...apa boleh buat...nasib badan la cenggini....disebabkan C satu subjek SPM yang aku jawab 4 tahun yang lalu, sekarang aku suffer......


ingatkan tak payah pikir da result SPM.....rupa2 nya tidak.....

so adik-adik yang sedang menghadapi SPM sekarang ni, buat elok2 la ye....itupun kalau tak mau ada masalah dalam masa 4 tahun akan datang...huhu

3 comments:

  1. Boleh handle lagi dengan PTPTN ni, yang tak boleh sabar dengan certain pegawai PTPTN..blergh..

    ReplyDelete
  2. nasib zaman aku dah lama berlalu..haha

    ReplyDelete
  3. Erk? Mieya punya result SPM banyak C tau.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...