review DAISO charcoal mask | Cik Siti

Thursday 1 November 2012

review DAISO charcoal mask

assalamualaikum

kali ni aku nak wat review DAISO charcoal mask.....

ni la daiso charcoal mask.....



muka yang tak dak make up mahupun bedak.....cuma ada jerawat...


korang picit charcoal mask tuu....(jangan dok kata aku picit jerawat plak jadi kaler hitam tuu)



pastu korang apply kat muka.....aku lebihkan kat hidung, dagu dan dahi....sebab kalau letak banyak2 kat pipi, sakit sikit bila nak cabut....
(al maklumlah pipi sensitip)

lagi satu...AVOID letak berdekatan dengan mata...sebab kulit around mata tuu sangat2 la lembut.....


selepas dia betul2 kering, baru cabut....kalau tak nanti, tak berkesan......tapi kalau kat sesuatu kawasan tuu korang nak cabut tapi sakit, korang pakai air k untuk tanggalkan....jangan paksa kalau tak boleh......


(jangan memandai korang cabut muka pulak ye)
done...aku da pakai 3 kali da...weee!!! korang bila lagi???


klik SINI untuk order....=)





5 comments:

  1. dah banyak dengar pasal benda neh oke ke cik ct??? :)

    ReplyDelete
  2. @Sue PeLik cik siti pakai setakat ni mmg memuaskan la....mmg rasa puas kot bila da tarik mask tuu.....pastu basuh dengan air sejuk...^_^

    ReplyDelete
  3. @Sue PeLik cik siti pakai setakat ni mmg memuaskan la....mmg rasa puas kot bila da tarik mask tuu.....pastu basuh dengan air sejuk...^_^

    ReplyDelete
  4. hahha nk bli la nk pakai dari muka sampai kaki lah hahahah gurau je

    ReplyDelete
  5. saya sudah follow, mohon follow balik ia. Terimakasih.!!
    http://siikabsumedang.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...