any questions? | Cik Siti

Monday 21 January 2013

any questions?

assalamualaikum....

i think i have a stalker....just ignore him/her....
back to the reality....errmmmm....nak tulis pasal apa ni ek?

takkan tengah2 malam aku nak cerita pasal coolblog pulak kan? macam la tak dak benda lain nak diceritakan....

agak-agak korang nak tau apa pasal aku? ce comment tengok....nanti aku jawab kat next entry.....tanya soalan yang munasabah ok....yang tak munasabah tuu takkan dijawab...

soalan tentang diri aku saja...kalau korang tanya pasal Siti Nurhaliza ka, aku takkan jawab...

boleh macam tu?


4 comments:

  1. hai cik siti :D mesti tengah cuti sem nie pastuu boring tak taw nak buat pe. hehe. same ler kite :D

    emm, nak tanye tak pening ke belajar medic ?? hohoho

    ReplyDelete
  2. macam ni buat segmen jelah..haha

    ReplyDelete
  3. cik ct dah ada boypren belum? eh? dah tamat erk? hahahaha. dah lambt huhuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...