itu bagi awak...tapi bagi saya, tak..... | Cik Siti

Wednesday 2 January 2013

itu bagi awak...tapi bagi saya, tak.....

assalamualaikum....

tension nak exam punya pasal, ha...amekkawww.....empat entry termasuk entry ni aku update untuk hari ni.....tak pe lah....da ada idea kan...so..update je la....tak salah kan kan kan...heee

korang tau apa nilai 20sen tuu?


maybe bagi korang 20sen tuu sikit ja...tak banyak pun...eleh...takat 20 sen...jalan2 tepi jalan pun ada kan....betul tak?? kalau tak betul, korang memang macam aku....

20sen ni bagi aku sangat banyak...seriously la...dulu memang la aku macam korang.....cakap 20sen tuu sikit...tapi sekarang...dengan 20sen tuu la da boleh jadi RM100....

korang nak tau apa yang aku merepek ni??? meh sini nak bagi tau....korang tau Says.com?
sapa yang tak tau tuu, korang tengok entry INI.......

bagi yang nak join, klik SINI...dan ikut langkah2 kat bawah ni....

join community >>> register >>> click special (boleh jumpa dekat bahagian atas sebelah kanan) >>> akan nampak kotak2 yang ada bulat kecil berwarna hijau >>> pilih yang mana2 kotak..asalkan yang ada bulat kecil berwarna hijau >>> click kotak tuu >>> click button share (terserah nak share dekat FB ataupun twitter) >>> done!


kalau nak check earning (maybe take time sikit la...so SABAR k)

click Dashboard (kat bahagian atas sebelah kanan..dekat dengan special) >>> jumpa kotak yang dia tulis RM...ha...kat situ la duit korang...


ok...sapa yang nak tau lebih advance, sila PM cik siti ok...nak comment kat entry ni pun boleh jugak.....

psstttt...nak tengok duit says cik siti tak???


dah RM100.....and otw nak cash out...weee!!!!!! ni kali kedua cash out says...yang first dulu cash out RM50....


p/s : nak join Bloglist New Year cik siti? klik SINI




5 comments:

  1. kite ade join jgk mende tu tapi tak active pon. haha

    ReplyDelete
  2. nanti oleh la blanja bila dah kaya..
    eehehehe

    ReplyDelete
  3. lepas cashout duit bolehlah blanje kitew mekdi..hehew

    ReplyDelete
  4. Mcm best je cik situ...boleh try ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...