within one week | Cik Siti

Wednesday 2 January 2013

within one week

assalamualaikum....


bagi sesapa yang tak tau...aku ada jual DAISO charcoal mask....tapi sorry to say la...korang lambat...da abes da pun....kalau korang nak boleh...tapi pre-order la...sebab next week baru aku nak gi renew stock lagi......


last week...aku beli 32 botol DAISO charcoal mask.... (kawan aku kata banyak gila ang beli)....ok, actually aku pun takut gak beli banyak2 ni...takut tak laku....tapi tak kesah la...sebab benda ni bukan benda makanan yang boleh cepat expired..... so aku amik risiko sikit la beli banyak macam tuu......

tadi aku baru ja pos 10 botol DAISO charcoal mask ni....


and guess what sekarang charcoal mask tuu tinggal lagi berapa?????????

ZERO / KOSONG / SIFAR


ha...amik kauuuuu.....seminggu ja lincin diaorang sapu.......tak sempat nak amik satu untuk aku.... =_="

tak pa la...next week ada lagi.....
kalau nak tuu...boleh la bagitau.....=)

4 comments:

  1. brapa rm sebotol nie??

    jom singgah blog sya juga..
    -->http://www.wadahberbicara.my/

    ReplyDelete
  2. salam akak ada jual ke ? klau ada saya nak beli satu ...

    ReplyDelete
  3. awak jual benda neh erk cik ct?? huhuhu saya ada gak cri2 kat watson tak jumpak laaa huhuhu dah abeh kot kalau mcm tuh. macan elok dan berkesan jerk huhuhu cepat jerk abeh huhuhu

    ReplyDelete
  4. ayu jual jgk..tp kt sni stok xrefill lg..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...