cik siti chickenpox | Cik Siti

Saturday 9 February 2013

cik siti chickenpox

assalamualaikum

ingat entry NI? dalam entry tuu cik siti cerita pasal demam campak / cacar air  atau nama glamour dia chicken pox......ingat lagi cik siti ada cakap kalau da kena demam campak ni, possibility untuk dapat lagi sangat sikit....ingat?????

jangan percaya kata-kata aku....semuanya DUSTA belaka...
actually cik siti ni kena demam campak buat kali kedua setelah 13tahun tak kena....and wanna know something? doctor yang bagi MC (medical certificate) kat cik siti hari tuu pun dia kata dia da 4 kali kena.... WOW!!!!!! 2 kali kena masa sekolah... 2 kali lagi jangkit dengan patient....

so kepada sesapa yang still pikir yang demam campak ni boleh kena sekali SAHAJA seumur hidup, tolong buang pemikiran itu jauh-jauh....sesungguhnya demam campak ni boleh kena berapa banyak kali pun dalam hidup korang.....

member aku gelak kat aku...sebab orang kena demam campak masa kecik..aku kena masa da besaq...semua pakat kata jatuh la saham...kurang la wang hataran...

aku macam...errr...apa kau kisah...saham aku...wang hantaran aku...semua tuu dunia semata kot....tak perlu la nak pikir teruk2....yang penting, aku sihat and life kembali normal sudah la....

ouh by the way...aku dapat MC 4 hari (errr da macam 5 days MC pulak).....pastu sambung chinese new year pulak seminggu....wahh...memang terbaik la cuti.....cuti, cuti jugak....study mau rajin.....nasib baik lah, blister (orang melayu panggil apa tak tau yang kalau campak yang ada air ni) da mula kecut sikit....miang kat badan pun da kurang.....Alhamdulillah, demam pun tak teruk (aku rasa macam aku tak demam pun)....

k lah...nak tido da...esok nak bangun awal....solat subuh...pastu makan ubat....5 kali sehari kot kena makan ubat anti-virus...dan 5 kali sehari kena solat...itu WAJIB...=)

salam....

4 comments:

  1. Ade vaccine untuk chicken pox ni..kalau kat trg cuma rm90 je..insyaallah tak kena dah sampai bila2 ..doctor tu tak bgtau ke ade vaccine ni??

    ReplyDelete
  2. sakit kene demam campak..tamaw kene daa...huhhh

    ReplyDelete
  3. sakit kene demam campak..tamaw kene daa...huhhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...