kalau aku ni bukan aku? | Cik Siti

Wednesday 20 February 2013

kalau aku ni bukan aku?

assalamualaikum...

korang pernah terpikir tak (err, mesti la tak pernah kan kan kan)....biarlah...just teruskan ja ayat aku ni....


"korang pernah terpikir tak kalau aku ni bukan aku? i mean bukan Siti Fatimah...tapi aku adalah orang lain yang Siti Fatimah upah untuk tulis blog dia..sebab dia da tak ada semangat nak tulis blog"


kalau aku kata, Siti Fatimah tuu memang da tak wujud dalam dunia sosial ni...just aku (bukan Siti Fatimah) yang selalu update status kat facebook and twitter dia....and gambar2 yang aku post tuu hanyalah gambar2 lama yang dia bagi untuk diupdate blog dan juga update facebook.....supaya korang tak rasa lain macam....



p/s : ala, kalau main dengan "kalau" ni, ultraman pun boleh mai malaysia....lembu pun boleh terbang...=P

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...