single is simple | Cik Siti

Saturday 9 February 2013

single is simple

assalamualaikum...

today is better than yesterday...and hopefully tomorrow will be better than today....insyaAllah....
what i mean is my chicken pox semakin kering...Alhamdulillah....

almost 3months being single (next week genap 3 bulan)....err ayat macam tak leh blah gila aku ni....like seriously, da 3 bulan aku membujang?? duhhh!! tak dak benda pun...cepatnya masa berlalu kan.....aku tak terasa sebab aku habiskan masa2 aku dengan buat benda2 yang berfaedah...

contohnya, keluar shopping dengan housemates aku...hahahha..terbaik kan...sila jangan tiru aksi ini ok....mengarut ja...berfaedah la sangat kan.....ala, bukan shopping ja...macam2 lagi la benda aku buat....kalau nak tau benda apa...sila la baca entry2 yang sebelum ni....

hidup aku selama 3 bulan ni (aku genapkan la 3 bulan..senang sikit)....memang best...best sebab aku tau kemampuan diri aku sendiri....and aku baru tau aku boleh berdikari sendiri...lol....sudah2 la nak mengarut cik siti oii....

terasa diri ni hotsetap sat (perasan sangat la).....tapi yang datang semua tak berjenis....yang berjenis pun depa (mereka) tuu hanyalah kawan aku...and aku tak anggap lebih dari tuu (ececeh...hahah)

member aku cakap...just follow the flow la...tak payah nak rushing2 sangat cari partner bagai....umur baru 22 tahun kot (walaupun tak genap 22 lagi)...kalau ada jodoh, ada la kan....jodoh akan datang pada masa yang tepat dengan orang yang tepat....so sabar ja lah....sekarang focus kat benda yang lebih penting, iaitu STUDY!

tapi aku ni gedik sangat....sikit2 pikir pasal nikah bagai...hahahha...padahal calon pun tak dak lagi...angan2 ja...hahhahah...pun boleh macam tuuu....tapi tak pa la....hiburan untuk hati yang sepi....

pengalaman mengajar aku erti kehidupan...pengalaman jugak la buat aku serik untuk berpartner bagai ni....biarlah kawan...lepas tuu kalau da suka, terus masuk minang...pastu nikah terus....tak payah nak couple2 ni....buang masa ja.....

got to go....
salam...
=)

3 comments:

  1. Baru 3 bulan. mieya dah setahun lebih, nak masuk dua tahun dah. hihi

    ReplyDelete
  2. betul betul..setuju sangat statement yg last tu...

    ReplyDelete
  3. betul betul..setuju sangat statement yg last tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...