puisi dari seseorang | Cik Siti

Saturday 2 March 2013

puisi dari seseorang

assalamualaikum...

simpan semua dalam hatimu..
sisipkan dengan lagu ini...
simpan semua yang terjadi...
ambil yang indah untuk kau ingati...
pilihan dah tertulis kau dan dia...
bukan aku penemanmu sampai syurga...
aku berdiri disebelah cahaya..
menanti hari gelap gundah gulana saat kau akan nikahi dia...

aku hanya menanti dan terus menanti...
senyuman diukir tanda aku redha atas pemergianmu...
aku simpan semua di dalam hati jiwa ragaku kisah kita...
ku doakan dikau bahagia...
kerna bahagiamu indah untukku...
tangismu mengguris hatiku...
aku rinduimu slalu...
hanya langit setia mendengar...



p/s : cheewaaahhh cik siti....seriously ni bukan dari aku..ni dari seorang sahabat...dia whatsapp kat aku...so aku share ngan korang....tak dak pasal la kot aku nak bermadah bersemi buat ayat sendiri...heee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...