seperti tertusuk sembilu hati ini | Cik Siti

Friday 29 March 2013

seperti tertusuk sembilu hati ini

assalamualaikum


first of all, sorry sangat2...comment tak terbalas...dan jarang sangat2 blogwalking ke blog korang...seriously sekarang ni tengah busy..dengan nak buat presentation untuk home visit lagi...untuk prepare nak test lagi next week....then cuti mid sem!!

ha, time tuu la nak blogwalking habis habisan....so, stay tune!!!

ouh...lupa pulak nak cerita kenapa "seperti tertusuk sembilu hati ini"

panjang ceritanya... takpa2..aku boleh pendekkan..jangan risau....

LAPTOP AKU ROSAK!!

hahhaha...pendek tak?? meh nak terang sikit macam mana boleh rosak tuu....
internal hard disk dah totally rosak...nak skip pun tak boleh da... <--tuu la orang kedai tuu cakap kat aku....so kena la beli internal hard disk yang baru...window vista digantikan dengan window xp (yang tak cantik)...hahahha....sebab aku memang tak berapa nak berkenan dengan window xp...apa2 pun alhamdulillah la...sebab tak payah beli laptop baru...repair ni semua, RM245....
member aku cakap, sebab terlalu panas...tambah2 aku tak letak kipas laptop..ha, memang la....ok, foine...sekarang belajar dari kesilapan....beli kipas untuk laptop...kalau ada aircond untuk laptop, dah lama aku beli...hahhaha....maybe jugak dah sampai masa laptop ni nak rosak...3 tahun lebih dah kot guna....

yang membuatkan hati aku ni bertambah sakit...adalah, semua file..semua folder..HILANG!!!! warggghhhhhh!!!!!!!

sedih bak ang...nasib baik la ada jugak benda yang aku simpan dalam external hard disk aku....terasa seperti pakai laptop yang baru beli la kot.....

and pengajaran lagi, jangan save benda2 yang penting dalam laptop...kalau nak save pun, buat back up jugak...save jugak dalam external hard disk..so that, kalau benda macam ni jadi, tak dak la rasa kehilangan sangat kan.....

macam tuu jugak la dengan boyfriend...jangan totally depends 100% kat dia...sebab kita tak tau future nanti macam mana....so, buat la spare part...hoho (ok, jangan tiru aksi ini...nikah ja terus...tak payah nak couple2 ni...buang masa ok!)

enough for now....dah nak maghrib dah pun....

assalamualaikum..



1 comment:

  1. saya pon guna windows xp,,ganti windows 7..huhuhu..kurang berkenan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...