lelaki idaman cik siti? | Cik Siti

Sunday 7 April 2013

lelaki idaman cik siti?

assalamualaikum

there is one guy who asking me about my "lelaki idaman"....hahahha, seriously I don't answer him....i don't want to imagine how my future would be...because i will be disappointed if my dream not  come true...what i mean is, my future husband....pasal nikah dengan sapa tuu semua tolak tepi....yes, people said, dream for the best....and that i'm doing right now...dream for the best...which is, I will be a doctor someday.....that's what i really want....and make my parents proud....that's all....about my partner, who is the lucky guy? biar masa yang tentukan....aku tak nak pikir itu semua...such a waste of my time!

p/s : sekarang tengah suka kat someone yang pandai main violin and plus he has a pair of  'sepet' eyes LIKE ME!!!! yeay me! hahahahh

5 comments:

  1. kalau dah jodoh, takkan lari ke mana2... tp jangan tangguh lama sangat takut nanti jadi adartu profesional...

    ReplyDelete
  2. kalau dah jodoh, takkan lari ke mana2... tp jangan tangguh lama sangat takut nanti jadi adartu profesional...

    ReplyDelete
  3. Semoga mendapat jodoh dan suami seperti yang diimpikan... :)

    ReplyDelete
  4. Wahhh...
    Dah ade crush gitew... =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...