Doctor Vs. Fashionista | Cik Siti

Monday 6 May 2013

Doctor Vs. Fashionista

assalamualaikum...

I am not a doctor yet...please don't be mistaken ok....(satgi ada orang cakap aku da jadi doktor)..huhu.. I don't know about other people...but for me, being simple is beautiful....my sisters always said that "kekmah (me) buta fashion"....well2 my dear adik...sesungguhnya itu adalah perkara benar.....

for your information, if my adik don't tell me that...memang sampai sekarang la aku still dok pakai t-shirt tangan panjang with seluar slack or seluar jeans...=_="...sekarang ni da celik sikit mata...al-maklumlah...dah 22 kot...takkan kena suruh adik pilih baju lagi....huhu

ni gambar masa kat matrik dulu....masa tu aku 19 tahun kot...kalau tak silap la...


ce bandingkan ngan gambar bawah ni pulak


ni gambar masa umur 22 tahun....baru sebulan lepas kot...huhu...


hahahha...gelak guling2 bila tengok gambar2 lama...times change people a lot...seriously, if you have a broken heart....let times heal it...jangan memandai2 letak selotape...kang terbuka balik...susah....



seriously aku jeles dengan Fatin Liyana dan juga Dian Pelangi ni...

Fatin Liyana dah la student medik..same as me...tapi still penampilan dia mantopp kot....wondering how she can manage her life....dia boleh buat, kenapa aku tak boleh kan...^_^

and Dian Pelangi ni pulak....tengok cara dia berfashion...memang perghhh la...huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...