REVIEW : Felinna Body Lotion | Cik Siti

Sunday 19 May 2013

REVIEW : Felinna Body Lotion

assalamualaikum....


all about Felinna Body Lotion....sapa tau pasal product Felinna ni?? orang kata sekarang da kurang famous da...is that so?? aku baru ja guna produk ni....aku tak jual pun na product ni....tapi maybe one day...hehehe....apa2 pun memang terbaik la product Felinna ni...

mula2 pakai product ni, dia akan rasa sejuk....then dok lama sikit, dia akan panas...kalau korang duduk kat tempat yang panas (bukan dalam aircond) memang korang akan merasai kepanasan tersebut.....aku selalu pakai masa pergi kelas....bau dia memang menyenangkan...sebab tu la aku berani pakai bila nak keluar rumah...lagipun kita akan dapat rasa panas dia bila kita buat aktiviti macam berjalan ka....
ada sekali tu, aku ada kelas discussion, macam biasa, aku sapu la Felinna Body Lotion ni....maybe nasib tak menyebelahi aku kot....aircond kat bilik discussion tu boleh rosak pulak.....memang da on...tapi udara yang dikeluarkan adalah udara yang agak panas.....memang tak senang duduk la dalam bilik tuu.....berpeluh abes badan aku.....huhu =(

korang kalau nak pakai, aku suggest jangan dok lumur satu badan pulak...letak kat tempat yang ada lemak....i mean lemat berlebihan ok!!! and guna sedikit sahaja pada sesuatu tempat...jangan kau habiskan satu botol pulak sekali guna.....


p/s : aku nak try buat survey la....sapa yang teringin nak pakai Felinna Body Lotion ni?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...