Cik Siti bersama Encik Stalker | Cik Siti

Wednesday 5 June 2013

Cik Siti bersama Encik Stalker

assalamualaikum....

aku dah tulis blog 2 tahun lebih da kot...then 3 bulan lepas aku tau yang aku ada stalker? macam mana aku tahu? ha, cenggini cerita dia.....

dia ada seacrh apa ntah then tup tup terkeluar blog aku dalam search engine Google....maybe ada words aku yang membuatkan dia rasa tercabar tahap bewak la kot...sebab tuu dia sikit2 dok ambil tahu pasal apa yang aku tulis....then, dalam hati dok kritik ntah apa2.....benda ni start since September 2012 according to him la kan.....dia usha blog aku ni bersama sama dengan member seperjuangan dia....


awal tahun ni aku ada letak number phone aku dekat blog ni....number phone tu pun bukan personal punya number phone....yang tu hanyalah untuk customer yang nak membeli barang yang aku jual....sebab aku rasa senang sikit la berurusan bila guna number phone ni...sebab cepat dan pantas....kalau PM dekat FB maybe aku tak online or bila aku reply, orang tu pulak tak online, memang lambat la kan....so, the customer will choose whether they like to SMS me directly or they just drop their message in my inbox....simple as that.....

and know what he said to me, "that time i thought you are  playgirl because you put your number in your blog".....WHATTT!!!!!
perghhh...itu melampau...


playgirl kau cop aku...haish....apa boleh buat....orang judge a book by its cover....hurmmmmm.....dia tak ambil pun number phone aku tu....dia la cakap...dia just baca ja entry2 blog aku.....

and nak dijadikan cerita....one day, he asked his friend to give "sorang awek punya number phone"....and his friend gave my number phone...alah...kawan seperjuangan yang sama2 dok stalk blog aku ni la....

first message he sent to me is "hai..."...and aku reply la balik hai...kot2 la customer nak beli barang...then dia message serupa macam tak mau beli barang ja....bukan macam customer sebelum2 ni....diaorang akan terus bagitau or tanya pasal product yang aku jual tuu....aku pun pelik la....dia ni message kat number yang aku guna untuk business ja....tapi message macam tak mau beli barang...

pastu ada satu soalan yang dia tanya "awak nama apa? tengah buat apa?"....memandangkan masa tu aku tengah update blog....aku pun selamba bewak la reply " Nama Siti Fatimah...tengah update blog"


and at that time baru la dia sedar yang dia tengah message dengan Cik Siti...owner blog "cerita ceriti kisah hidup cik siti" (ni nama blog yang dulu punya)....owner blog yang dia dok kritik ntah apa2 ngan member dia tuu....ha..amekkaw..terkejut beruk tak anda wahai encik stalker??..hahahhahahahh.....


story will be continued.....











1 comment:

  1. hahhaha best kan kalau ada pakcik makcik stalker ni...?? rasa macam femessss je...wahhahahahaha ^^~ *wink*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...