Tips : jimat duit | Cik Siti

Saturday 22 June 2013

Tips : jimat duit

assalamualaikum...

ingat lagi entry INI? encik belalang beli barang dapur....untuk aku buat benda ni la....
Roasted Chicken and Italian Pasta with Creamy Garlic Mushroom Sauce

Nachos with Salsa and Guacomolie

actually semalam ayah and mak aku tak da...so diaorang suruh aku bawa adik2 aku pi dinner kat luar.....then aku bagitau la kat encik belalang....dia suh aku masak ja...jimat duit....

seriously, memang jimat pun....bayangkan, untuk 2 hidangan kat atas ni, 

RM50 sahaja untuk 5 orang makan....

sangat jimat....so sesiapa yang nak jimat, beli la barang dapur...pastu masak kat rumah....tak perlu beli kat luar....jimat, kebersihan pun terjaga....sihat pulak tuu...ada sayur semua....nyummy..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...