Mrs Doctor with Mr Chef | Cik Siti

Thursday 4 July 2013

Mrs Doctor with Mr Chef

assalamualaikum.....

ehem ehem...entry kali ni from my own experience....cheehhhhhh
hahahahah

apabila Mrs Doctor bertemu dengan Mr Chef....
banyak persamaan dan juga banyak perbezaan.....

apa yang sama? apa yang lain?

apa yang aku suka, dia pun suka....err banyak benda kot kami suka benda yang sama...kecuali makanan....makanan ada la yang sama-sama suka...tapi mostly banyak tak sama bila mai bab makan...heee....



PERSAMAAN
1- kami suka kereta yang sama...which is Satria Neo...tapi aku suka satria neo warna putih...dia pulak suka warna hitam.....
2- kami suka travel (memang plan nak simpan duit untuk travel saja kot....duit nak nikah pun simpan jugak)
3- dia ada blog, aku pun ada blog (except for aku blogger tegar..err...tegar la sangat kan...huhu..dia pulak jarang sangat update blog)
4- kami sama-sama anak sulung daripada 4 beradik....heee
5- kami minat buat business....weeheee



PERBEZAAN
1- aku tak reti masak....dia chef, of course la reti masak (seriously malu siot gi umah mak mertua...dia masak, aku just tolong2 ja...huhu)
2- dia rajin mengemas, aku pulak malas nak kemas (al maklumlah...student...student medic plak tu...mana ada masa nak mngemas ni.... ALASAN TAK LEH BLAH)
3- dia matang...aku kureng sikit...terasa macam kanak-kanak ribena plak bila aku sembang dengan dia.. =P
4- mata dia besar, mata aku pulak sepet.... o_o + -_- = <3
5- dia anti doctor...seriously aku cakap, dia tak suka doctor...tapi last last dalam pasangan doctor...hahhahahahha.....itulah...orang cakap...jangan dok benci sangat...nanti lama-lama sayang....



cukup la kot aku share 5 persamaan dan 5 perbezaan aku dan dia....tak leh bagi lebih2....apa yang aku boleh katakan adalah, walaupun baru kenal 3 bulan lebih, aku rasa macam aku dah lama kenal dia....sikap dia, cara dia, minat dia...semua hampir sama dengan aku....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...