BAHAYA : Collagen Plus Vitamin E ada MERCURY | Cik Siti

Friday 21 February 2014

BAHAYA : Collagen Plus Vitamin E ada MERCURY

Assalamualaikum....

mula-mula tu aku tak mau percaya sebab tak ada kesahihan daripada mana-mana pihak...yang aku baca semuanya dalam blog, tapi tak bagi pun sumber daripada pihak2 yang sepatutnya bagi kesahihan....perasan untuk mencari kebenaran pasal benda ni membuak-buak sebab aku pun GUNA jugak produk ni... =_="

kesannya dah boleh nampak dalam seminggu...sangat WOW kan...rasa FLAWLESS gitu....ahaks.....then tetiba dapat tau pasal benda ni dalam hari selasa hari tu....memandangkan internet kat rumah sewa tak ada, so aku tunggu cuti hujung minggu la untuk mencuri wifi rumah emak dan ayah kat kedah ni... nak tau tak apa yang aku jumpa???

jeng jeng jeng


daripada ALS Laboratory Group (klik lah ye untuk pergi laman web diaorang)

sesapa yang malas sangat nak click, boleh la terus contact diaorang...contact details seperti yang aku tulis kat bawah ni

ALS Technichem (M) Sdn Bhd (Headquarter)
9 Jln Astaka U8/84,
Seksyen U8, Bukit Jelutong
40150 Shah Alam,
Selangor D. E., MALAYSIA
Phone: +60-3-7845 8257
Fax: +60-3-7845 8258
Email: info@alsglobal.com.my
Location Map

JB office:
ALS Technichem (M) Sdn Bhd
19 Jln Kencana Mas 1/1,
Tebrau Business Park, Taman Daya,
81100 Johor Bahru,
Johor D.T., MALAYSIA
Phone: +60-7-354 9604
Fax: +60-7-354 9554

KK office:
ALS Technichem (M) Sdn Bhd
3 Lot 5, Lorong Kilang (SLIE),Off Jln Kilang,
Kolombong, 88450 Kota Kinabalu,
Sabah, MALAYSIA
Phone: +60-88-431 075
Fax: +60-88-439 517

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...