Kembar kononnya | Cik Siti

Monday 24 March 2014

Kembar kononnya

Assalamualaikum


ha, nampak tak kasut kat atas tu...tu kasut bakal adik ipar aku..insyaAllah jadi adik ipar kalau nanti aku nikah dengan abang dia...abang dia cakap dia suruh aku beli kasut sama dengan dia...nak jadi kembar dengan kak siti katanya...hahhaha....bakal adik ipar aku ni baru 11 tahun.....harap ada saiz aku la....huhu...

yes, memang aku rapat dengan dia....kalau keluar pergi Tesco, dia akan pegang tangan aku walaupun mak dia ikut sekali...dah macam kawan rapat pulak aku ngan dia....

hurm...tak payah la cerita panjang2....nanti dah ikat, baru aku cerita panjang lebar pasal aku dengan adik encik B ni....

yang tu je la kot pasal adik encik B ni....
korang ada cerita tentang adik ipar korang tak? bakal adik ipar korang ke? jom la share2....hee (excited terlebih pulak cik siti ni nak tau cerita orang...mau tak, ni first time kot dapat layanan daripada keluarga ehem ehem macam ni....sebelum ni punya ex tak da la sampai ke tahap ni)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...