Ketagih Mentos | Cik Siti

Sunday 20 July 2014

Ketagih Mentos

Assalamualaikum


believe it or not, aku boleh habiskan satu bungkus mentos dalam masa 40 minit. Kencing manis la alamatnya kalau hari-hari cenggini.

Mentos mint ni ja pun aku suka. Yang perasa lain aku tak suka. 
Memang wajib beli la kalau nak drive jauh. Jauh di sini adalah seperti 40 minit drive dengan kelajuan 100 km/j.

Kalau ada mentos kat rumah aku, memang aku akan makan selepas aku makan nasi. Tapi nasib baik la aku tak amalkan membeli satu kotak mentos bila shopping kat Tesco. Kalau tidak, confirm kena potong kaki la sebab gangrene. Kalau tak potong kaki pun, confirm arh, gigi rosak. huhu

 

 

6 comments:

  1. aku kalau makan mentos ni, mesti kunyah ais lepas tu... nanti 40series umur aku mungkin dah koyak semua gigi aku wooo... sama arr, yang mint je aku boleh goooo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuhh, kunyah ais lepas makan mentos ni memang sangat2 la berangin mulut tu....

      Delete
  2. sama la..suka perisa ni jugak..

    ReplyDelete
  3. Dah brapa lama ketagih tu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama dah...cumanya paling teruk addicted masa awal tahun 2014

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...