Raya ke-3 : E-day | Cik Siti

Thursday 31 July 2014

Raya ke-3 : E-day

Assalamualaikum

How's your raya? Kali ni just nak share gambar-gambar pertunangan masa hari raya ke-3. Ops, not my E-day ok. Encik B punya cousin punya E-day



 Aku paling suka gambar ni. Terserlah sifat keibuan. Boleh kahwin dah kot ni. Hahaha

 Aku ambil alih menjaga budak. Nasib baik budak ni mau kat aku. Itupun jenuh la umpan dia pakai game kat handphone. Itulah gunanya handphone. Lepas ni kena download game banyak2 la. Supaya nanti budak2 melekat dengan kita. Sonang koje aku lepas ni. Tak gaduh lari sana lari sini tangkap budak yang buas.



 Ini mak lang Encik B. hee
 Ini nenek Encik B pulak






Abes semua family dia aku dah kenai. Semua pakat dok tanya aku ni sapa. Pastu siap boleh tanya lagi, kami ni bila pulak. (blushing abes la waktu tu)

ok, that's all my raya ke-3. Hari ni member2 adik aku datang rumah. Esok baru boleh rehat sepenuhnya.

2 comments:

  1. Baru nak cakap tahniah. Skali orang lain pulak yang bertunang. Huhu

    ReplyDelete
  2. eheem eheem tak lama lagi awak pulak lah tu..
    ambil berkat hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...