Aku nak cari job dari rumah | Cik Siti

Tuesday 19 August 2014

Aku nak cari job dari rumah

Assalamualaikum

Entry kali ni berbunyi macam desperate sikit. Kot-kot korang yang terbaca ni ada kenalan yang nak pakai orang bekerja sebagai DATA ENTRY yang hanya buat kerja kat rumah ja.

Setakat ni aku cari semua daftar kena keluarkan duit. Yang Job Di Rumah tu pun kena bayar duit dulu. Takut kot nak bagi duit RM50 tetiba kena tipu, naiya ja nanti.

Ataupun korang ada kenal sapa-sapa yang nak cari orang buat kerja secara online di rumah. Kenapa aku prefer kerja online di rumah? Sebabnya, aku tak boleh kerja di luar rumah. Mak aku tak bagi. Sebab aku nak kena jadi driver untuk adik aku ke sekolah. Jaga rumah lagi. Ini aku buat secara percuma. Bukan dapat gaji pun. So bila masa terluang macam sekarang ni, aku boleh la buat kerja-kerja online. Itu pun kalau ada orang nak bagi la.

If ada, please SMS/Whatsapp at this number 0123014118 (Siti)

4 comments:

  1. akak pun tgh cari pembantu klinik ...
    ada sape2 nak keja call me..

    ReplyDelete
  2. tengah cari gak kerja sekarang ni..

    ReplyDelete
  3. tersama pulak kita, aku pun nak cari kerja dari rumah sebab aku sangkut dengan treatment 3 kali seminggu.. nanti kalau kau dapat, update2 la ye... (aku tengah buat muka tak malu ni).. tenkiu ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...