Seoul Garden Addicted | Cik Siti

Thursday 28 August 2014

Seoul Garden Addicted

Assalamualaikum

Semalam, aku dengan Encik B pergi Seoul Garden buat kali yang ke-2. Mesti akan ada orang cakap, "ceh, buat kali yang ke-2 ja pun nak heboh". Well, BIARLAH.

Actually within 1 week, pergi Seoul Garden. Sapa yang tak tau apa itu Seoul Garden? Ce baca kat sini APA ITU SEOUL GARDEN?

 Hari PERTAMA
 2 3 4 hari selepas hari PERTAMA. Baju matching dengan warna dinding la pulak...hee

 Mu cuba tengok cara seorang chef makan. Fuh, teliti sekali. siap letak tisu dalam piring tak nak air udang tu basahkan piring dia. (eh, ye ke?)
Kejap-kejap, korang tengok jari dia. Jari kelingking ke atas kot. Muka nampak ja macam gangster, tapi hati ada taman kot. (jangan Encik B baca sudah. Hee)

Lepas ni Seoul Garden jadi tempat lepak kali la pulak. Boleh sembang-sembang, pastu kalau lapar, ambil makanan. Dan apa lagi, makan la. Buat macam rumah sendiri pulak. Hee. Tak kesah sangat bayar mahal. Sebab lepas tu boleh makan unlimited. Tapi kalau hari-hari cenggini, mau kering la pocket Encik B. Dah acane nak simpan duit untuk nikah cenggini. Haish. Tapi sekali sekala tak pa kan Encik B. hehe.

By the way, dia yang ajak aku makan kat situ. Satgi ada orang cakap pulak, aku ni dok mengikis harta orang ja. Aku ajak pi makan tempat mahal-mahal la apa la. (eh, mahal ke?) MAHAL LA BAGI AKU.

Bukannya aku tak tau. Ada ja makhluk mulut puaka kat dalam dunia ni. Daripada satgi di cop sebagai pisau cukur, baik aku mention siap-siap.

Sepatutnya entry ni aku update semalam. Atas sebab-sebab tertentu (tengok gambar bawah) maka tak jadi la update.
Lepas laptop dah ok, internet connection pulak tiba-tiba limited. SABAR je lah




ANDA MUNGKIN NAK BACA PASAL :-




4 comments:

  1. dekat amanjaya mall pun ada kalau tak silap..

    ReplyDelete
  2. aku nak ajak tuan suami tak merasa2 lagi... ish... bagi aku tak la mahal kalau boleh amik makanan suka hati... bila boring je makan... lepak la kau kat situ... haha !

    tapi makanan dia ok kan...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok sangat....ikan, ayam, daging semua ni dah di perap, segala jenis barang steamboat, udang, ketam (certain2 tempat ja kot ada..rasanya la..kalau dekat Alor Star ada ketam, kat Sungai petani tak ada), siput, bihun, mee, telur, rojak (kena buat sendiri. dia bagi bahan2 ja), air, daripada air bergas sampai kopi, hot chocolate, ice lemon tea semua ada, aik krim, benda2 yang di goreng, macam ayam, tempura udang...Fuhh banyak betul...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...