Ummaland : First Step | Cik Siti

Sunday 17 August 2014

Ummaland : First Step

Assalamualaikum

Pernah tak korang terdengar pasal Ummaland ni?

Alah, yang masa dulu ada ura-ura mengatakan Facebook ni menyumbang kat Israel untuk perang dengan Gaza tu. Ummaland ni tetiba famous. Aku baru ja sign up tadi.


So memang tak ada friend lagi la dalam list ni. Memang tak explore habis lagi. Mana taknya, habis ja sign up, terus tulis entry ni. Hee, tengah malam sikit la kot nak explore. Sekarang banyak lagi benda nak buat. Such as, makan. (aku ni memang suka makan..so no doubt la kan badan aku macam ikan buntal.. Encik B cakap macam lembu. So, nampak tak betapa besarnya badan aku ni)

So kepada sesapa yang ada Ummaland tu, meh la add aku ni ha. Add kat SINI ye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...