What's In My Makeup Bag? | Cik Siti

Friday 29 August 2014

What's In My Makeup Bag?

Assalamualaikum




As you all can see, I used SimplySiti punya makeup bag. Dah orang bagi FREE, aku guna je la. Dalam tu 80% product daripada SilkyGirl. SilkyGirl makeup remover, SilkyGirl BB Water gel, SilkyGirl lipstick, SilkyGirl BB Oil-control powder, ouh ada eyeliner gel jugak.

Tak tau kenapa suka sangat beli SilkyGirl. Maybe harga dia affordable kot. hee

Memandangkan aku pakai contact lens, aku akan bawak dia punya container and solution dia sekali kalau pergi mana-mana. Mana la nak tau, kot-kot emergency nak kena buka contact lens tu ke. Kan senang. Tisu tu memang wajib kena ada dalam Handbag. Sebab muka aku ni rajin keluarkan minyak. So kena la lap-lap sikit dengan tisu.

Ni memang aku pakai tiap-tiap kali keluar la. Eyeliner tu kadang-kadang ja pakai. If rajin, pakai. If not, tak pakai lah. Aku tak suka sangat ber eye shadow bagai. Tak reti la. Kalau ber eye shadow bagai, aku rasa muka aku ni berat sangat, bila tengok cermin, rasa macam pondan ada la. Ntah-ntah, pondan pun lagi cantik dari aku. Hahaha. Cukuplah sekadar pakai bedak untuk protect kulit muka, calitkan sikit lipstick bagi mulut tak kering. Ouh, lipstick tu 2 in 1 ok. Ada lip balm sekali. Ala, yang dok tunjuk iklan Emma Maembong tu la. =)

Nothing much pun bag makeup aku. Malas nak makeup2 lebih. Natural beauty la katakan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...