Cabaran 30 Hari : 5 Blog Kegemaran | Cik Siti

Saturday 13 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 Blog Kegemaran

Assalamualaikum

#day13 #kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari

Blog kegemaran. Which means blog yang aku selalu dok usha la kan. Aku selalu jadi silent reader untuk blog-blog tu.

1- Namee Roslan
2- Irine Nadia Marcello (dia dah privatekan blog dia dah)
3- Ben Ashaari (suka tengok Zahra dengan Qhaliff)
4- Dian Pelangi
5- Yuyu Zulaikha

Blog lain pun aku suka jugak. Tapi blog korang aku tak malu sangat nak comment. Sebab korang akan reply comment-comment aku, macam +TunSha Ayunie  +siti zawiah . So aku tak segan sangat la. Ni kalau komen kat blog yang top2 ni, selalu takkan di reply kembali. Macam cakap sorang-sorang pun ada jugak. Huhu. So, aku ambil inisiatif, duduk tepi, baca entry. Maklumlah, blogger tepi jalan macam aku ni. Diaorang tak nampak pun =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...