Cabaran 30 Hari : 5 Lagu Cinta Kegemaran | Cik Siti

Monday 8 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 Lagu Cinta Kegemaran

Assalamualaikum

Pagi-pagi buta ni kita layan mood jiwang karat sat. Hee




1- Chris Brown ft Jordin Sparks : No Air
2- Pasha Ungu ft Adelia : Penghujung Cintaku
3- Kerispatih : Demi Cinta
4- De Meises : Dengarlah Bintang Hatiku
5- Aku dah tak tau lagu cinta apa yang aku suka.

Ni semua pasal aku tak ada la jiwang karat terlampau karat sampai dah reput. Hahaha
Selalu aku dengar lagu-lagu yang ada inspiration. Yang lagu dia tak ada la soft sangat. Aku suka dengar lagu yang rancak-rancak. Sebab kalau layan sangat lagu tangkap leleh ni, kang tak pasal-pasal air mata jatuh berguguran. Habis hilang macho. =P

#day8 #kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...