Cabaran 30 Hari : 5 lelaki yang menarik perhatian | Cik Siti

Wednesday 10 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 lelaki yang menarik perhatian

Assalamualaikum

Sepatutnya entry ni di update semalam. Tapi disebabkan semalam aku terlalu busy, so aku update hari ni.

#day9 #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari

lelaki kacak, lelaki tough, ciri-ciri lelaki idaman
jamu korang tengok gambar ni kejap

1- Lelaki yang pandai masak of course. Sebab aku ni suka makan



2- Lelaki yang suka travel. Sebab aku pun suka travel. So dia boleh bawa aku jalan-jalan.



3- Lelaki yang suka makan. Sebab aku pun suka makan. Kitaorang ni, tak shopping, tak pa. Kitaorang lebih pentingkan makan daripada shopping ^^


4- Lelaki yang muka gangster, tapi dalam hati ada taman. Hahaha (jangan marah ye Encik B)

5- Lelaki yang tau maksud ayat-ayat Al-Quran walaupun sikit-sikit. ^^


p/s : tulis entry ni pun aku dah melting. Acane nih...hahahhaha

psstttt, gambar lelaki yang tough kat atas sekali tu adalah Encik B zaman dolu-dolu. Macam tak pecaya ja kan. But believe me, that was him back then. Tapi apa yang menarik perhatian aku, bukan dia yang dulu, sebab masa aku kenal dia, dia bukan macam dulu. Dia macam sekarang. Pada aku, dia handsome in his own way.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...