Cabaran 30 Hari : 5 Wishlist | Cik Siti

Friday 12 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 Wishlist

Assalamualaikum

#day12 #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari

Memandangkan 23rd September ni aku punya birthday, so aku dah senaraikan wishlist untuk sesapa yang terasa nak bagi aku hadiah. Hoho. Boleh cenggitu? Dia tak state pun wishlist apa kan. Hehe


So aku buat, Cik Siti Birthday Wishlist


1- Buku diary untuk 2015 nanti

2- Pen warna warni

3- headphone and mouse. Memandangkan aku punya headphone and mouse dah kian nazak.

4- 100 handwriting life quotes

5- Letak link www.ciksiti.com dalam blog korang. Hee


p/s : walaupun aku suka makan, aku takkan mintak la korang belanja aku makan. Sebab aku dah bagitau siap-siap kat Encik B untuk masak kat aku. Apa yang aku mintak dia masakkan? Nanti la aku bagitau. Bagitau awal-awal, tak surprise la. ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...