Cabaran 30 Hari : Dalam Handbag | Cik Siti

Wednesday 10 September 2014

Cabaran 30 Hari : Dalam Handbag

Assalamualaikum

Hari tu aku ada tulis pasal apa yang ada dalam Bag Makeup Aku
Hari ni aku nak cerita pulak apa yang wajib ada dalam handbag aku.

what's in my handbag, purse, fashion, handphone

Tak kesah la aku pakai handbag apa sekali pun, tapi benda ni mesti kena ada.

1- Purse (kang kena saman tak pasal-pasal ja nanti dengan pak polisi)

2- Handphone of course. Biasa la, artis. Setiap masa ada ja orang nak call =_="

3- Makeup bag. Artis jugak la nih. Kang nak touch-up apa yang patut masa sesi temu bual. hee

4- Pen. Sebab aku ni suka menyonteng. Sambil tunggu order sampai, kita conteng dulu apa yang patut, sebagai kenangan. Ok, aku gurau. Untuk spare, kot2 tetiba ada sorang suruh isi borang nikah ke apa kan. Tak perlu la nak tunggu untuk guna pen yang disediakan. ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...