Cabaran 30 Hari : Pekerjaan yang Aku Teringin | Cik Siti

Tuesday 23 September 2014

Cabaran 30 Hari : Pekerjaan yang Aku Teringin

Assalamualaikum

#day23 #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari

"PEKERJAAN YANG ANDA INGIN SELAIN KERJA ANDA SEKARANG"


Memandangkan sekarang ni aku berkerja "menghabiskan beras omak den", memang aku ada la kerja lain yang aku teringin nak buat. Hee

abaikan muka yang berminyak dan selekeh tu. Dari pagi sampai petang kot ada kat dewan tu. So please ignore ok. Kepala besaq, badan kecik. =_="

Aku nak jadi business women la of course. Tapi dalam masa terdekat ni aku nak supply cake in jar untuk kenduri cousin aku nanti. So, stay tune la nah.

Ouh ya, aku baru ja renew nama company tadi. Baru aku tau, kat BSN pun boleh renew la. Tak semestinya kat SSM ja.

Nama company, " A & S Cempaka Enterprise". Alhamdulillah, dah setahun dah nama company tu wujud. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...