Cik Siti Hilang Selama Seminggu | Cik Siti

Tuesday 23 September 2014

Cik Siti Hilang Selama Seminggu

Assalamualaikum

Pergi manakah aku selama seminggu? Rindu aku tak +TunSha Ayunie ? Heee

Well, aku pergi KL, Sepang dan juga Melaka. Berjalan sakan weh. KL tu sebab ada kenduri. 15 September 2014 sampai 18 September 2014. Then pergi Sepang, rumah makcik aku sampai 21 September 2014. Then pergi ALAM, Melaka sebab ayah aku ada kursus.


Kat atas ni masa kat kenduri. Budak lelaki tu sepupu aku. Muka dah tak larat dah tu. 


Hantar puan emak kat KLIA.



Ni masa kat Bagan Lalang. Pantai apa ntah yang diaorang panggil Gold Coast tu. Lupa sudah.



 Sehari sebelum pergi Melaka, kitaorang jalan-jalan kat Sunway Lagoon. Seriously tiket agak mahal. Huhu. Tapi best. Vuvuzela memang paling best la. Nasib baik nak naik tu kena panjat banyak anak tangga. Kalau tak, memang berpuluh-puluh kali dah aku naik. Hee


 Masa kat Melaka, aku pergi makan kat sini. Seriously disappointed gila. Ikan bakar tak masak. Tomyam dah macam kuah pindang yang masam. Haish. Kiranya makanan kat Melaka ni agak tak sedap la. Sebab lunch keesokkan harinya pun tak sedap jugak. (ka, ayah aku salah pilih tempat?) Patutla diaorang cakap Penang, syurga makanan. Memang sedap pun makanan kat utara ni. Or maybe aku dah terbiasa dengan hidangan kat Utara. huhu



Masa kat Melaka, kitaorang duduk kat ALAM. Ni view dari bilik aku. RM150 untuk satu malam. Kira ok la tu.


Aku tak update blog sebab tak ada wifi kat tempat-tempat yang aku pi. Lagipun aku tak bawa laptop. Sebab nak travel banyak tempat. Kalau duduk kat satu tempat, tak apa la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...